نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

کوتاهی در حق انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما رسالت داریم که اهداف و خدمات نظام را بیان کنیم و هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۲۹۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 17June 2018

کوتاهی در حق انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیستبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه اسلام، تشیع و ولایت فقیه به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، اظهار داشت: نقش مردم ایران در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بدون اسلحه و تجهیزات نظامی بود و به همین علت، موهبت الهی در قرن حاضر است.

وی شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بر پایه توحید، عدالت، آزادگی، معنویت و عقلانیت عنوان کرد و افزود: این انقلاب مرهون خون‌های زیادی بوده و عزت و آبروی آن به‌نام دین و تشیع است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشور ایران در چهار دهه اخیر، موفقیت‌ها، شکست‌ها و همچنین ریزش‌ها و رویش‌هایی داشته و دلیل آن طوفان‌ها و سیل‌های ویرانگر دشمنان بوده است.

ملک‌حسینی با بیان اینکه به لطف خداوند انقلاب اسلامی از همه سختی‌ها در چهار دهه اخیر عبور کرد، گفت: باید مسیر انقلاب را با جدیت ادامه داد و به گذشته و آینده انقلاب نگاه کرد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از دستاوردهای انقلاب باید مستند و مستدل باشد، ابراز کرد: برای بیان عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی، باید به بیانات رهبری در سخنرانی ابتدای سال در مشهد مقدس، در آیین ارتحال امام و روزهای نزدیک به 22 بهمن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما رسالت داریم که اهداف و خدمات نظام را بیان کنیم و هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار