جلسه امتحانی دانشگاه پیام نور اهواز با یاد شهدا معنوی شد

دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز در اقدامی ارزشی یاد و خاطره 2 تن از همکلاسی‌های شهید خود را در جلسه امتحان گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۹۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 18June 2018

یاد شهدا، جلسه امتحانی دانشگاه پیام نور اهواز را معنوی کردبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز در اقدامی ارزشی یاد و خاطره 2 تن از همکلاسی‌های شهید خود را در جلسه امتحان گرامی داشتند.

این روزها ایام برگزاری جلسات امتحانی در دانشگاه‌های مختلف است اما جای برخی از همکلاسی‌ها خالی است همچون 2 تن از این شهدای والامقام دانشجوی دانشگاه پیام نور اهواز که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه آسمانی شدند و به فیض شهادت نائل آمدند و جای آنها در امتحانات پایان ترم خالی بود.

دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز با قرار دادن عکس شهید «حمیدرضا فاطمی‌اطهر» از شهدای مدافع حرم اهواز و شهید «عباس کردانی» از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون با گذاشتن یک شاخه گل بر صندلی‌‌های آنان یادشان را گرامی داشتند و به آنها ادای احترام کردند.

«حمیدرضا فاطمی‌اطهر» 19 اردیبهشت ماه سال 1356 در اهواز دیده به جهان گشود و در صبح روز شنبه 9 آبان ماه سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در حلب سوریه به شهادت رسید.

«عباس کردانی» نیز از شهدای آزادسازی سوریه است که در تاریخ 20 اسفند سال 1358 دیده به جهان گشود. این جوان برومند پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به این کشور رفت و در تاریخ 19 اسفند سال 1394 در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار