دبیر کارگروه حفظ آثار کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی مطرح کرد؛

چاپ 2 هزار عنوان کتاب با موضوع شهدای خراسان جنوبی

دبیر کارگروه حفظ آثار کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی گفت: در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته چاپ 2 هزار عنوان کتاب جیبی با موضوعات شهدا و 100 عنوان کتاب ویژه شهدای استان در دستور کار است.
کد خبر: ۲۹۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ - 18June 2018

چاپ بیش از 2 هزار عنوان کتاب ویژه شهدا«محمدرضا زهرایی» دبیر کارگروه حفظ آثار کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، با اشاره به اینکه این کارگروه 3 کمیته دارد اظهار داشت: کمیته جمع آوری، تدوین کتاب و ایثارگران 3 کمیته مطرح در این کارگروه است.

وی افزود: کمیته جمع آوری وظیفه دارد که اسناد و آثار شهدا را در سطح استان از پدر و مادر، خواهر و برادر و نزدیکان شهدا گردآوری کند.

دبیر کارگروه حفظ آثار کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی تصریح کرد: برای دقت و صحت این اقدام، گروه‌هایی آموزش دیده‌اند و در نقاط مختلف استان به امر مبادرت می‌ورزند.

زهرایی کمیته تدین کتاب را دومین کمیته این کارگروه عنوان کرد و گفت: در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته چاپ 2 هزار عنوان کتاب جیبی با موضوعات شهدا در دستور کار است که ویژگی این کتاب‌ها صفحات کم و مطالعه آسان آن است.

وی اضافه کرد: همچنین 100 عنوان کتاب ویژه شهدا داریم که در قطعی رقعی به چاپ خواهد رسید که 5 عنوان از این کتاب‌ها توسط نویسندگان مطرح کشوری تدوین خواهد شد و به خدمت رهبر انقلاب ارائه می‌شود که در صورت صلاحدید اظهار نظر و تقریظ داشته باشند.

دبیر کارگروه حفظ آثار کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی بیان داشت: کمیته ایثارگران این کارگروه وظیفه سرکشی از خانواده های شهدا، جمع آوری آمار خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا در استان را برعهده دارد.

زهرایی خاطرنشان کرد: کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار