معاون پرورشی آموزش و پرورش کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری طرح هجرت ویژه دانش‌آموزان در شهرستان کبودرآهنگ

معاون پرورشی آموزش و پرورش کبودرآهنگ گفت: در طرح‌ هجرت، دانش‌آموزان شهرستان کبودرآهنگ در عرصه سازندگی، تعمیر، نقاشی، پرده‌دوزی و بازسازی مدارس شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 18June 2018

برگزاری طرح هجرت ویژه دانش‌آموزان در شهرستان کبودرآهنگبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی جعفری» معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هماهنگی‌هایی صورت گرفته جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، ۱۷ پایگاه در مدارس، سالن‌های ورزشی و کانون های فرهنگی برای آموزش برخی مهارت‌ها در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کرده‌‌اند اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ تیر ماه بوده و دوره‌های آموزشی در سطح کانون‌ها با حضور ۸ مربی در 2 بخش دختران و پسران در طول هفته فعال است.

جعفری با بیان اینکه در بخش ورزشی نیز دانش آموزان می‌توانند در کلاس‌های فوتسال، بدمیتون، تنیس، آمادگی جسمانی و طناب‌زنی شرکت کنند ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری طرح‌ هجرت است که در این طرح‌ها دانش‌آموزان در عرصه سازندگی، تعمیر، نقاشی، پرده‌دوزی و بازسازی مدارس شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در کانون‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: آموزش‌های علوم و معارف، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، بخش رایانه، کلاس‌های قرآنی، نجوم و چرتکه از جمله فعالیت کانون‌ها است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه هزینه کلاس‌ها رایگان است بیان داشت: تنها در بخش هنری مبلغ ناچیزی از دانش آموزان دریافت می‌شود و مابقی کلاس‌ها رایگان برگزار می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت تا یکم شهریور ماه فعال است تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری با حضور اساتید مجرب استانی آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید، صوت و لحن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها