مدیر مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی:

تدوین نقش 50 سازمان استان مرکزی در دفاع مقدس تا پایان شهریور تکمیل می‌شود

مدیر مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تا پایان تابستان امسال تدوین نقش 50 سازمان و نهاد استان مرکزی در دوران دفاع مقدس تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ - 18June 2018

تدوین نقش 50 سازمان در دفاع مقدس تا پایان شش ماهه نخست 97 تکمیل می شود«علی‌اکبر فراهانی» مدیر مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی با اشاره به پروژه تدوین نقش ادارات و سازمان‌های استان مرکزی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس بخشی از هویت ما به شمار می‌آید لذا در مقابل هجمه فرهنگی که دشمن علیه نظام اسلامی در پیش گرفته، فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند ضامن بقای نظام اسلامی در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن باشد.

وی افزود: بسیاری از سازمان‌ها و ادارات و کارخانجات استان سابقه خوبی در دوران دفاع مقدس دارند که با تدوین نقش هر کدام در می‌یابیم که پیروزی مقابل دشمنان با همکاری و مشارکت تمامی اقشار و افراد جامعه بوده است.

مدیر مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: با شروع پروژه تدوین نقش ادارات و سازمان‌ها برخی از دستگاه‌ها با قدرت بیشتری به میدان آمده و توانستند این نقش را به خوبی بررسی کرده و خروجی با کیفیتی را ارائه دهند.

فراهانی با اشاره به برخی از ادارات فعال در زمینه تدوین این نقش گفت: در میان کارهای تحقیقاتی تکمیل شده کارخانه آذرآب اراک، ثبت احوال و علوم پزشکی و شرکت نفت جزو سازمان‌های فعال در این زمینه بودند که ضمن ارائه محتوای با کیفیت و اسناد مفید به خوبی توانستند نقش سازمان مربوطه خود را تشریح و بررسی کنند.

این مسئول متذکر شد: فرمانداری شازند، ماشین سازی، فرمانداری خمین، بنیاد مسکن نیز از جمله سازمان‌هایی هستند که تا پایان شهریور ماه نقش خود را در این زمینه تدوین می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار