سه تغییر مدیریتی در سازمان زیباسازی شهرداری تهران

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران سه تغییر مدیریتی در این سازمان صورت گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 18June 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «رضا باقری» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، «خیرالله همتی» مسوول موزه خوشنویسی و «حامد موسیوند» مدیر حقوقی سازمان زیباسازی شدند.

«برزین ضرغامی» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن اهدای احکام این افراد، خواست مساعی خویش را در پیشبرد ماموریت های سازمان بکار گیرند.

در حکم رضا باقری آمده است انتظار می رود با تلاش و اهتمام کافی، ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها، ارتباط هدفمند با سازمان ها و ارگان ها، ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با حوزه های روابط عمومی، تلاش در جهت استفاده حداکثری از فناوری های نوین اطلاع رسانی در تحقق اهداف سازمان نقشی سازنده ایفا نماید.

گفتنی است، طی حکمی از سوی ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، خیراله همتی به سمت «مسوول موزه خوشنویسی» منصوب شد. در حکم ایشان آمده است انتظار است تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، نسبت به راه اندازی و فعال سازی موزه اقدام نماید. جلوه و تبلور این حرکت می بایست در قالب فضایی برای نمایش، حفظ و نگهداری آثار خوشنویسی و مکانی برای حضور و فعالیت هنرمندان و صاحبنظران باشد.

در حکمی دیگر از سوی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران حامد موسیوند به سمت «مدیر حقوقی سازمان زیباسازی شهر تهران» منصوب شد. در حکم وی آمده است؛ با توجه به اهمیت جایگاه مدیر حقوقی در سازمان، ضروری است با پشتکار و دقت نظر و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سازمان در انجام امور محوله اهتمام ورزید.

طرح هر گونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی له و علیه سازمان با حق توکیل بغیر در مراجع قضایی به‌عهده جنابعالی می باشد، امید است با استعانت از خداوند متعال و تلاش و جدیت در انجام روشمند این مهم موفق و موید باشید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار