تشکیلات خودگردان فلسطین:

سفر «کوشنر» به منطقه وقت تلف کردن است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: سفر داماد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه با هدف بازاریابی برای «معامله قرن»، وقت تلف کردن است.
کد خبر: ۲۹۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 18June 2018

سفر «کوشنر» به منطقه وقت تلف کردن است/ پیگیری افکار مبهم برای جداسازی غزه محقق نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه سفر «جرد کوشنر» به منطقه وقت تلف کردن است، تأکید کرد: این قبیل سفرهای دوره‌ای مقامات آمریکا و اصرار آنها برای نقض مشروعیت فلسطین و اصول توافقی آن در سطح کشورهای عربی و بین‌الملل، محکوم به شکست است.

ابوردنیه افزود: پیگیری افکار مبهم برای جداسازی غزه با شعاری انسانی در ازای چشم‌پوشی از قدس و مقدسات آن هرگز چیزی را محقق نخواهد کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) نیز تصریح کرد که آنها از فلسطینیان می‌خواهند تسلیم شده و تبدیل شدن قضیه فلسطین از یک قضیه سیاسی به یک قضیه انسانی را بپذیرند.

«معامله قرن» طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای حل منازعه فلسطینی و اسرائیلی از طریق مجبور کردن فلسطینیان به امتیازدهی از جمله درباره شهر قدس اشغالی و زمینه‌سازی برای ایجاد ائتلاف منطقه‌ای با مشارکت کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی، است.

کاخ سفید اعلام کرده است که «جرد کوشنر» مشاور و داماد ترامپ و «جیسون گرینبلات» فرستاده ترامپ در غرب آسیا، با هدف بررسی اوضاع غزه و بازاریابی طرح صلح آمریکا این هفته به منطقه سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها