با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

یادمان شهدا در پیشین افتتاح شد

با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان یادمان شهدا وحدت در پیشین شهرستان سرباز افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ - 18June 2018

یادمان شهدا در پیشین افتتاح شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم افتتاح یادمان شهدا پیشین در شهرستان سرباز با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و بسیجیان برگزارشد.

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مکتبی بودن، انقلابی و مردمی بودن برشمرد و اظهار داشت: سپاه از بطن تشکیل یعنی از بدو تولد انقلاب با روحیه جهادی، انقلابی و بی منت در تمام عرصه‌ها مسئولیت سنگین حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی بر عهده داشته است.

سردار معروفی با تاکید بر این مطلب که حضور و فعالیت این نهاد مردمی در استان صرفا به حوزه امنیت ختم نمی‌شود که بگوییم سپاه به مردم و حوزه امنیت مرتبط است. وی افزود: یکی از عرصه‌های مهم آن عرصه امنیت است، اما به واسطه رویکرد مردم، امنیت پایدار در همه عرصه‌ها به مردم واگذار شده است که امروز سپاه پاسداران برای مردم با دید رسالت محوری ورود کرده و در حوزه اقتصادی، محرومیت زدایی، و کمک به نظام سلامت، بیمارستان‌های صحرایی، در حوزه‌های عمران و سازندگی در حوزه فرهنگی که مردم منطقه و شهرستان‌های کل استان شاهد عملیات فرهنگی به عنوان کنگره ملی شهدا بودند فعالیت داشته و دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها