معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تسریع در روند بررسی موضوع تجاوز به عنف در ایرانشهر

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بنا به تاکید وزیر کشور، روند بررسی موضوع تجاوز به عنف در ایرانشهر سرعت گرفته است.
کد خبر: ۲۹۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ - 18June 2018

تسریع در روند بررسی موضوع تجاوز به عنف در ایرانشهربه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «محمد هادی مرعشی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی تجاوز به عنفی که از سوی بزهکاران ایرانشهر اتفاق افتاده یک نفر شاکی به دادسرا مراجعه کرده و بلافاصله پس از تشکیل پرونده در مدت چهار تا پنج ساعت نفر اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که پس از شاکی اول، 2 نفر دیگر به دستگاه قضایی شکایت کردند که می توان گفت این سه نفر با یکدیگر آشنا بودند، افزود: از چهار مجرم این پرونده  یک نفر دستگیر و سه نفر متواری هستند که برای دستگیری سه نفر دیگر اقدامات و پیگیری‌های لازم در دست اجراست.
 
مرعشی تصریح کرد: با وقوع این حوادث روز گذشته عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دستور داد تا استاندار سیستان و بلوچستان این موضوع را به جد پیگیری کند در نتیجه صبح امروز دوشنبه 28 خرداد نشست شورای تامین استان برگزار و ابعاد موضوع با توجه به تاکیدات  وزیر کشور با موضوع تجاوز به عنف در ایرانشهر با هدف پیگیری‌های سریع این موضوع تشکیل شد.


وی افزود: تاکنون دو جلسه شورای تامین هم برای بررسی ابعاد این موضوع در ایرانشهر تشکیل شده است.

مرعشی گفت: پس از شکایت یکی از شاکیان آسیب دیده در این جریان، یکی از متهمان در کوتاهترین زمان دستگیر شد و دستگیری ۳ نفر دیگر در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده، سایر افراد خاطی شناسایی شده اند که به زودی دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار