تهدید لیبرمن به از سرگیری عملیات تروریستی در غزه/ یورش ده‌ها شهرک‌نشین به مسجدالأقصی

در پی چالش بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین شهروندان فلسطینی که شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را به جهنمی تبدیل کرده است، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ترورها را در نوار غزه از سر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ - 18June 2018

تهدید لیبرمن به ازسرگیری عملیات تروریستی در غزه؛ یورش ده‌ها شهرک‌نشین به مسجدالأقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در واکنش به ادامه پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین، سیاست ترورها و پاکسازی فلسطینیان در نوار غزه از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود که ارتش اسرائیل به زودی واکنشی شدید از جمله ترور پرتاب کنندگان بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، نشان خواهد داد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که لیبرمن این سخنان را با مسئولان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مطرح کرده است.

به گزارش این شبکه صهیونیستی، با توجه به اینکه اطراف نوار غزه به دلیل پرتاب بادبادک‌های آتشین به جهنمی تبدیل شده است و مساحت گسترده‌ای از مناطق صهیونیست‌نشین درگیر آتش‌سوزی‌ شده است، برخی وزرای اسرائیلی اصرار به از سرگرفته شدن ترورها در نوار غزه دارند.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش معتقد است از سرگیری ترورها حرکت به سمت جنگی شدید را شتاب می‌بخشد.

یورش ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی   

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست امروز دوشنبه در حالی که از حمایت شدید نظامیان صهیونیست برخوردار بودند، از سمت باب المغاربه به مسجدالأقصی یورش بردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی رئیس بخش انتظامات مسجدالأقصی را چند ساعت بازداشت و سپس او را آزاد کردند.

منابع محلی اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست با هدف تحریک احساسات مسلمانان و شهروندان فلسطینی به گشت و گذار در قسمت‌های مختلف مسجدالأقصی پرداختند.

مرکز رسانه‌ای قدس نیز اعلام کرد که پلیس رژیم اشغالگر قدس بعد از یورش 103 شهرک‌نشین صهیونیست به محوطه‌های مسجدالأقصی، باب المغاربه را بست.

روز گذشته نیز رئیس پلیس شهر اشغالی قدس همراه با شماری از افسران پلیس به مسجدالاقصی یورش برد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار