نیروهای سوری حملات تروریست‌ها به حومه شرقی قنیطره را دفع کردند

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند حمله گروه‌های تروریستی به مقرهای نظامی خود در حومه شرقی قنیطره را دفع کنند.
کد خبر: ۲۹۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ - 18June 2018

نیروهای سوری حملات تروریست‌ها به حومه شرقی قنیطره را دفع کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سانا، نیروهای ارتش عربی سوریه ظهر امروز دوشنبه حمله گروه‌های تروریستی به مقرهای نظامی در اطراف روستای جبا و تپه کروم جبا در حومه شرقی قنیطره را دفع کردند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی قصد داشتند از محور مسحره - ام باطنه - العجرب به سمت برخی از مقرهای نظامی ارتش سوریه در اطراف روستای جبا و تپه کروم جبا در حومه شرقی قنیطره پیشروی کنند که نیروهای ارتش سوریه شمار زیادی از مهاجمان را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند و ما بقی نیز پا به فرار گذاشتند. در پی این عملیات چندین خودروی تروریست‌ها منهدم نیز منهدم شد.

گروه‌های تروریستی که بیشتر عناصر آن وابسته به النصره بوده و از حمایت‌های اطلاعاتی و لجستیکی رژیم صهیونیستی برخوردار هستند در اطراف قنیطره حضور دارند و گاه و بیگاه مناطق مسکونی و شهروندان سوری را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

 تروریست‌های النصره روز یکشنبه محلات شهر البعث در استان القنیطره سوریه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

تروریست‌ها دو هفته قبل نیز شهرک خان ارنبه در قنطره را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده بودند.

انهدام یک خودروی تروریست‌ها در حومه حماه

نیروهای ارتش عربی سوریه یک خودروی حامل تروریست‌ها را در جاده العنکاوی - قلیدین در حومه شمال غربی حماه هدف قرار داد که در پی این حمله این خودرو همراه با تمامی سرنشینان خود منهدم شد.

نیروهای سوری با رصد مداوم هرگونه تحرکات تروریست‌ها در اطراف مناطق استقرار آن‌ها در حومه شمال غربی حماه مانع از امدادرسانی به آن‌ها و نفوذشان به مقرهای نظامی در این منطقه می‌شوند.

در دو حومه حماه و ادلب گروه‌های تروریستی که بیشتر عناصرشان وابسته به گروه تروریستی النصره هستند و از حمایت‌های نظام ترکیه برخوردارند، حضور دارند. این گروه‌های تروریستی منازل مسکونی در روستاها و شهرک‌های اطراف را هدف حملات مکرر خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها