حمایت فرماندار اراک از برنامه‌های نشاط اجتماعی

فرماندار اراک گفت: فرمانداری هرگز مخالفتی با برنامه‌هایی که در ارتباط با نشاط اجتماعی است ندارد و همچنین اراک هم یکی از شهرهای موفق کشور در سه سال اخیر در برگزاری کنسرت‌ها بوده است.
کد خبر: ۲۹۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ - 18June 2018

حمایت فرماندار اراک از برنامه‌های نشاط اجتماعیبه گزارش دفاع پرس از اراک، حسین بختیاری شامگاه دوشنبه با حضور در صحن رسمی شورای شهر اراک، در پاسخ به سوال مرتضی سورانه عضو شورا مبنی بر اینکه با این محتوا که چرا در آخرین لحظات با نمایش مسابقات جام جهانی در پارک‌های شهر موافقت شد، اظهار داشت: فرمانداری هرگز مخالفتی با برنامه‌هایی که در ارتباط با نشاط اجتماعی است ندارد و همچنین اراک هم یکی از شهرهای موفق کشور در سه سال اخیر در برگزاری کنسرت‌ها بوده است.

وی افزود: به منظور نمایش مسابقات هرگز مکاتبه‌ای با فرمانداری انجام نشد و تنها سه‌شنبه گذشته سورانه به صورت تلفنی نظر بنده در ارتباط با نمایش را پرس‌و‌جو کرده و من هم  به صراحت اعلام موافقت کردم.

فرماندار اراک بیان کرد: در راستای حضور و خشوحالی مردم پس از پیروزی تیم ایران مقابل تیم مراکش هیچ مشکلی مشاهده نشد و شخص بنده چهار ساعت در خیابان و در بین مردم حضور داشتم و مشکل و بی‌حرمتی مشاهده نشد.

بختیاری تصریح کرد: اراک در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی جز فعال‌ترین شهرها است به این شکل که مراسمی در پارک‌ها و فضای باز پس از اغتشاشات دی ماه برگزار شد و 20 هزار نفر هم استقبال مردند و در انتهای هیچ مشکلی پیش نیامد.

وی ادامه داد: اختیارات شورا در چهارچوب قانون از سوی فرمانداری تضمین می‌شود و حتی اگر نیاز باشد در برابر دستگاه‌های اجرایی هم از اختیارات شورا دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها