سردار حسینی:

مبارزه با گرانی در ایلام نیازمند اقدام و عمل مسئولان است

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: مبارزه با گرانی در ایلام دومین شهر گران ایران نیازمند اقدام و عمل مسئولان به دور از شعار هستیم.
کد خبر: ۲۹۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 18June 2018

مبارزه با گرانی در ایلام نیازمند اقدام و عمل مسئولان استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در نشست مدیران استان ایلام اظهار داشت: مبارزه با گرانی در  ایلام دومین شهر گران ایران نیازمند اقدام و عمل مسئولان به دور از شعار هستیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ایلام دومین شهر گران ایران و با گشتی در خیابان‌های ایلام این مهم قابل لمس و عیان است و چرا مسئولان استان این گرانی را نمی‌بیند و اگر هم احساس و لمس می‌کنند چاره اندیش ندارند جای سئوال است.

وی گفت:  دومین شهر گران شناخته شده ایلام را دیگز نمی‌توان سیاه نمایی دانست چرا که توسط مرکز آمار کشور و در پیکره دولت اعلام شده است و جای انکار ندارد.

وی احراز رتبه دوم گرانی برای استان ایلام دردناک دانست و گفت: احراز این رتبه برای مردم محروم که در فقر و بیکاری و سایر معضلات اجتماعی و عدم رونق اقنصادی دست و پنجه نرم می‌کند بسیار دردناک و قابل تامل است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برای مبارزه با گرانی در ایلام نیازمند عزم جدی و اقدام و عمل به دور شعار و سخنرانی هستیم که امید است این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی به برگزاری همایش حمایت از کالای ایرانی توسط سپاه اشاره کرد و گفت: از هفته آینده  این همایش انجام و امید داریم که بتوانیم حمایت از کالای ایرانی را به فرهنگ مردم تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار