پیام تسلیت فرمانده لشکر 25 کربلای مازندران به مناسبت شهادت «عارف نوریان»

در پی شهادت «عارف نوریان» از سربازان وظیفه‌ لشکر عملیاتی 25 کربلا، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۹۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 19June 2018
پیام تسلیت فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران به مناسبت شهادت شهید «نوریان»به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران، در پی شهادت «عارف نوریان» از سربازان وظیفه‌ لشکر عملیاتی 25 کربلا، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرده است:
 
خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق مجاهدت و توفیق مرگ و شهادت در راه خودش را عنایت فرمود. بار دیگر یکی از رزمندگان سلحشور لشکر عملیاتی 25 کربلا در حراست و دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرد.
 
سرباز فداکار ولایت و فرزند شجاع مازندرانی در حین ماموریت براثر سانحه خودرویی جانش را برای رضای پروردگار عالم و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برای ایجاد امنیت پایدار فدا کرد.
 
سرباز عاشق ولایت «عارف نوریان» رزمنده عاشقی که با حضور در ارتفاعات سربه فلک کشیده شهیدان و با روزه داری و نجواهای الهی و تحمل سختی‌های سرمای شدید منطقه و دعاهای شب قدر رمضان بهترین آرزو را از خداوند طلب کرد و پس از 3 شبانه‌روز از عید سعید فطر شهادت را به آغوش گرفت.
 
این عزیز سفر کرده در حین ماموریت و در حال جابجایی نیرویی از پایگاه‌های مرزی منطقه بر اثر سانحه خودرویی روحش پرواز کرد و عندربهم یرزقونی شد.
 
رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا این مصیبت را به خانواده معززشان تسلیت و تهذیت و صبر بردباری را برای بازماندگان و برای این عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند رحیم خواهان و خواستاریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها