وصیت‌نامه دانشجوی شهید علی مستغیثی/ امنیت کشور را مدیون رزمندگان دلیر اسلام هستیم

دانشجوی شهید «علی مستغیثی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «بقای این دولت و امنیت موجود در شهر‌ها را همگی ما مدیون تلاش و ازجان‌گذشتگی رزمندگانی هستیم که از خانه و همسر و تمایلات دنیا گذشته‌اند و برای ادای تکلیف خویش در جبهه‌ها حاضر و جان به کف گوش به فرمان امام‌اند و تسلیم احساسات نشده و در جبهه می‌رزمند.»
کد خبر: ۲۹۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 20June 2018

وصیت‌نامه دانشجوی شهید علی مستغیثی/ امنیت کشور را مدیون رزمندگان دلیر اسلام هستیمبه گزارش خبرنگار ساجد، دانشجوی شهید «علی مستغیثی» در تاریخ یکم آبان ۱۳۴۳ در کاشمر چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۶۶ در منطقه ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بر پدر و مادر عزیزم سلام و درودی از ته قلب دارم و به برادران و خواهرانم.

پدر و مادر عزیزم قدر این دولت و حکومت را بدانید و آن را دست کم نگیرید. این دولت خاص خون ده‌ها و شاید صد‌ها هزار شهید و حاصل تلاش و کار مستضعفینی همچون من و شما و حاصل اشک دیده پیرزن‌ها و پیرمرد‌هایی است که در این دنیا جز خانه‌ای کلوخین و نانی خشک چیزی ندارند.

بقای این دولت و امنیت موجود در شهر‌ها را همگی ما مدیون تلاش و از جان گذشتگی رزمندگانی هستیم که از خانه و همسر و تمایلات دنیا گذشته‌اند و برای ادای تکلیف خویش در جبهه‌ها حاضر و جان به کف گوش به فرمان امام‌اند و تسلیم احساسات نشده، و در جبهه می‌رزمند.

من نیز به عنوان یک تکلیف سعی دارم که نیت خود را خالص کنم و بتوانم حداقل خدمتگزاری این رزمندگان را انجام دهم و از خدا می‌خواهم که این قابلیت را به من عطا کند که بتوانم وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم و اگر لازم شد جانم را تسلیم او نمایم؛ و در پایان از همگان حلالیت می‌طلبم، امام را دعا کنید و رزمندگان اسلام را یاری کنید، جبهه‌ها را گرم نگه دارید. برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید.

آری علی و امثال او مخلصانه رفتند و من و تو‌ای برادر و خواهر مسلمان را با کوله باری از مسوولیت سنگین خون سرخشان گذاشتند، پس از خدا می‌خواهم که به ما قدرت ماندن و ادامه راهشان را عطا فرماید.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزای»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار