مادر خبرنگار شهید سوری:

راه فرزندم را ادامه می‌دهم/ همچنان در مسیر مقاومت زندگی می‌کنیم

مادر خبرنگار شهید سوری گفت: فرزند من مثل دیگر فرزندان سوریه در این بین جان خود را فدای وطن کرد؛ این شهادت و شهادت‌های از این دست باعث می‌شود ما همچنان در مسیر مقاومت زندگی کنیم و این راه را ادامه دهیم.
کد خبر: ۲۹۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 19June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ششمین شب از مراسم الیالی الساطعه در میدان سعدالله جابری برگزار شد که در بخشی از آن از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران جنگ سوریه تقدیر شد.

این تقدیر به مناسبت استواری و همراهی این زنان و مردان در روزهای سخت با مردم سوریه و انعکاس اخبار و تصاویر واقعی به مردم سوریه و دیگر مردم نقاط دیگر جهان بود.

در بین تقدیر شوندگان مادر شهید یزن کحیل (تصویربردار شبکه العالم) که خودش نیز از خبرنگاران مطرح شبکه العالم به حساب می آید حضور داشت.

ضیاء قدور بعد از دریافت هدیه فرزندش گفت: این تقدیر از شهید بود و من از مرکز کودک و نوجوان اوج به عنوان برگزار کننده این برنامه؛ برای این تکریم تشکر می‌کنم. این افتخازی برای من است که به عنوان یک مادر شهید از من تقدیر شود.

وی افزود: در این جنگ به مردم سوریه سختی‌های زیادی تحمیل شد و ما با تمام توان در مقابل این سختی‌ها ایستادیم. فرزند من مثل دیگر فرزندان سوریه در این بین جان خود را فدای وطن کرد؛ این شهادت و شهادت‌های از این دست باعث می‌شود ما همچنان در مسیر مقاومت زندگی کنیم و این راه را ادامه دهیم.

شهید یزن کحیل دو ماه قبل در عفرین و در توسط نیروهای جبهه النصره به شهادت رسیده است.

در ششمین شب از برنامه شب‌های از ۲۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران حوزه جنگ در شهر حلب تقدیر شد. این خبرنگاران در شبکه‌های مختلف تلویزیونی مثل العالم، المیادین، الکوثر، سایت خبری قوات محلی و... مشغول به کار هستند.

لازم به ذکر است در ابتدای ششمین شب از مراسم الیالی الساطعه(شب‌های نورانی) عامردراو مجری مشهور رادیوی ملی سوری به همراه فرزند خردسالش در غرفه بازی‌های کودکان برنامه حضور داشت.

اجرای سرود گروه کُرال حلب وابسته به مجموعه نیروهای مردمی حلب (فیلق) و شعرخوانی کلیپ حلب زنده است، از دیگر بخش های این برنامه بود.

جشن بزرگ شب های نورانی (الیالی الساطعه) توسط مرکز کودک و نوجوان سازمان هنری رسانه ای اوج و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهاد در کشور سوریه با هماهنگی نیروهای بسیح مردمی (فیلق)؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر در شهر حلب سوریه برگزار می شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار