وصیت‌نامه پاسدار شهید رضا عرب بنادکی/ نماز را با حضور قلب به جای آورید

پاسدار شهید «رضا عرب بنادکی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «خواهر و برادرانم و تمامی دوستان فقط یک سفارش می‌کنم و آن این است که نماز را با حضور قلب به جای آورید؛ اگر اینطور باشد، شما راه کمال و سعادت را یافته‌اید.»
کد خبر: ۲۹۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 22June 2018

وصیت‌نامه پاسدار شهید رضا عرب بنادکی/ نماز را با حضور قلب به جای آوریدبه گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «رضا عرب بنادکی» در تاریخ سوم تیر ۱۳۳۷ در استان یزد چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در منطقه قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«إِنّى لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَ لا بَطَرًا وَ لا مُفْسِدًا وَ لا ظالِمًا وَ إِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فى أُمَّةِ جَدّى(صلى الله عليه وآله وسلم) أُريدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْروفِ وَ أَنْهى عَنِ المُنْكَرِ وَ أَسيرَ بِسيرَةِ جَدّى وَ أَبى عَلِىِّ بْنِ أَبيطالب.

خدمت پدر و مادر گرامیم سلام عرض می‌کنم و حال امید واثق دارم که این فرزند خطاکار خویش را بخشیده‌اید به لطف و بخشش مادرانه و پدرانه، از خداوند تبارک و تعالی خواهان اینم که صبری عظیم دهد شما را و از شما می‌خواهم که همچون کوه استوار باشید و هیچگونه ناراحتی نکنید، زیرا دلم نمی‌خواهد که در پیشگاه الهی روسیاه باشم.

(انا لله و انا الیه راجعون) امید است که مرا در نماز‌ها و عبادات خویش فراموش نکنید خواهر و برادرانم و تمامی دوستان فقط یک سفارش می‌کنم و آن اینست که نماز را با حضور قلب به جای آورید، اگر اینطور باشد شما راه کمال و سعادت را یافته‌اید.

مالی چند در این دنیا دارم. پدر و مادرم هرچه صلاح بدانند با آن بکنند حدود یکسال نماز قضا به اضافه چهار روز روزه دارم تا جائی که می‌دانم به کسی بدهکار نیستم، ولی شما یک مقداری به فقراء بدهید شاید موضوعی را فراموش کرده باشم.

مطلبی چند است که می‌خواهم به عنوان پیام داشته باشم:

اول همه اینکه همواره در تمام موارد پشتیبان ولایت فقیه بوده و در تمام مراحل توجه کامل به سفارش و گفته‌های امام زمان خود داشته باشید.»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها