نوروزی در جلسه علنی مجلس:

نباید بین فرزندانِ ایثارگران تبعیض قائل شد

نماینده شهرستان رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام فرزندان ایثارگران با هر درجه‌ای از جانبازی که هستند باید بتوانند از تسهیلات برای ورود به عرصه‌های علمی استفاده کنند، لذا نباید تبعیضی در میان باشد.
کد خبر: ۲۹۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ - 19June 2018

1به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی و نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 29 خردادماه) و در مخالفت با طرح «سهمیه و طراز علمی فرزندان ایثارگر» اظهار داشت: همه فرزندان ایثارگران و جانبازان و آزادگان باید از سهمیه کامل استفاده کنند؛ چراکه تمام ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای پیروزی کشور جهاد کردند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ادامه داد:‌ در کمیسیون در خصوص اینکه تمام فرزندان ایثارگران از سهمیه 25 درصدی استفاده کنند، صحبت و تبادل نظر شد و نمایندگان با این موضوع موافقت کردند اما در صحن علنی طرح مذکور به گونه‌ای دیگر قرائت شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام فرزندان ایثارگران با هر درجه‌ای از جانبازی که هستند باید بتوانند از تسهیلات برای ورود به عرصه‌های علمی استفاده کنند، لذا نباید تبعیضی در میان باشد. این موضوع در کمیسیون رای آورد اما نمی‌دانم چرا موافقت آنها در جلسه علنی به گونه‌ای دیگر قرائت شد و درصدد هستند تا سهمیه فرزندان ایثارگران و جانبازان را از 25 درصد به 5 درصد کاهش دهند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار