فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

حضور مردم در میادین مختلف عاملی برای پیروزی در برابر مشکلات است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هر زمان که مردم در میادین مختلف حضور داشته‌اند بر مشکلات پیروز شده‌ایم و ورود و همکاری مردم در اجرای طرح کرامت نیز ضرورت داشته و نتایج خوبی به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۲۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 19June 2018

حضور مردم در میادین مختلف عاملی برای پیروزی در برابر مشکلات استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «داود ابراهیمی» فرمانده سپاه ناحیه ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کرامت در این شهرستان اظهار داشت: طرح کرامت دارای مراحل مختلفی است که پیش‌بینی‌های لازم برای نجات افراد معتاد و موادفروش دیده شده است.

وی افزود: در طرح کرامت ابتدا در خصوص ضررهای جبران ناپذیر اعتیاد و مواد مخدر با گرفتاران این بلای خانمان‌سوز صحبت شده و راهکارهای برون رفت از این بلای خانمان‌سوز ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه افرادی که گرفتار اعتیاد هستند درمان می‌شوند، ابراز داشت: درمان افراد بیمار باعث خوشحالی ما است و اگر ادامه بدهند در مرحله بعد با خانواده افراد معتاد و موادفروش اتمام حجت می‌شود که اگر این کار را کنار نگذارند با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به مرحله برخورد قاطع عنوان کرد: با افرادی که دست از اين کار نکشند برخورد خواهد شد چرا که کار آنها باعث آسیب زدن به جامعه می‌شود.

ابراهیمی گفت: کسانی که گرفتار مواد مخدر هستند انسان‌های بدی نیستند و یا این امر ویژه افراد ندار و بیکار نیست ما در همه مشاغل و اقشار با این بلای خانمان‌سوز گرفتار هستیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با وسوسه انسان و گفتن دروغ به نیت پلید خود می‌رسد ادامه داد: عده‌ای برای سودجویی خود، افراد را به بهانه‌های واهی در چاه اعتیاد می‌اندازند بنابراین ما اگر مراقب نباشیم به سادگی، فرزندان و خانواده ما نیز آلوده می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه کسی که در اثر اعتیاد کشته می‌شود به وسیله جنگ نرم دشمن کشته شده است، تصریح کرد: این کشته باعث سرافکندگی خانواده خود می‌شود، اما کسی که در جنگ سخت کشته می‌شود باعث سرافرازی خود و خانواده و ملتش است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف می‌خواهد افراد را گرفتار کند، یادآور شد: ما باید تلاش کنیم این بلای خانمان‌سوز را از شهر خود دور کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هر زمان که مردم در میادین مختلف حضور داشته‌اند بر مشکلات پیروز شده‌ایم بیان داشت: ورود و همکاری مردم در اجرای طرح کرامت نیز ضرورت داشته و نتایج خوبی به‌دنبال دارد.

این مسئول یادآور شد: از مردم مومن و شریف ملایر می‌خواهیم تا کسانی که مشکل مالی برای درمان دارند را به پایگاه‌های بسیج و یا کارگروه درمان طرح کرامت معرفی کرده تا مراحل درمان آنها طی شود.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم متذکر شد: نجات یک انسان مانند نجات کل دنیا است، کسانی هم که بهبودی یافتند و بیکار هستند می‌توانند از تسهیلات خود اشتغالی بسیج سازندگی ملایر برخوردار شوند تا به شرایط عادی فعالیت برگردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها