برنامه‎های هفته «حقوق‌بشر آمریکایی» در کرمانشاه تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی» در کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۹۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 19June 2018

برنامه‎های هفته «حقوق‌بشر آمریکایی» در کرمانشاه تشریح شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی، اظهار داشت: این هفته در راستای بزرگداشت شهدای هفتم تیر و سالگرد جنایت این روز است، به پیشنهاد مقام معظم رهبری به‌عنوان هفته افشای حقوق‌بشر آمریکایی نامگذاری شد.

وی افزود: در این هفته علاوه بر سالگرد جنایت حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، سالگرد حوادث و جنایات دیگری مانند شلیک گلوله جنگی به هواپیمای مسافربری ایرباس و شهادت ۲۹۰ سرنشین آن، بمباران شیمیایی «سردشت» و شهادت ۱۱۰ نفر، سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری و... را نیز داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در همه این جنایات ردپایی از آمریکا و توطئه‌های آن مشهود است.

وی با بیان این‌که آمریکا در تمام این سال‌ها ایران را یک چالش اصلی برای تحقق اهداف سلطه‌جویانه خود قلمداد کرده است، افزود: اگرچه آمریکا با دسیسه و توطئه‌های متعددی سعی کرده ایران را به چالش بکشد، اما همیشه پیروز این میدان تقابل، ایران اسلامی بوده است.

سروری گفت: حالا با گذشت این سال‌ها باید جنایات و ادعای واهی حقوق‌بشر آمریکایی را برای جوانان تشریح کنیم که در همین راستا برنامه‌هایی برای گرامی‌داشت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گرامی‌داشت یاد و خاطره «شهدای هفتم تیر»، «برپایی میزگرد‌های روشن‌گرانه و بصیرت‌افزایی درباره اقدامات ضدحقوق‌بشری آمریکا»، «توصیف ابعاد گوناگون تروریسم برای جوانان»، «تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی»، «مراسم ویژه قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری»، «نصب نماد‌ها و المان‌ها در سطح شهر»، «تجلیل از ۱۷ هزار شهید ترور و...» را از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.

وی تاکید کرد: رویکرد این برنامه‌ها باید بگونه‌ای باشد که بتوانیم به جوانان آگاهی لازم را درباره چهره واقعی آمریکا بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها