حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع حزب الله عراق بی پاسخ نمی‌ماند

گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر حمایت آمریکا از داعش اعلام کرد که جنایت هدف قرار دادن نیرو‌های حزب الله عراق در منطقه مرزی البوکمال بی پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۲۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 19June 2018

حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع حزب الله عراق بی پاسخ نمی‌ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسکای پرس، گردان‌های حزب الله عراق در پاسخ به حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع این نیرو‌ها در نزدیکی مرز عراق و سوریه در منطقه البوکمال تأکید کرد که این حمله بی پاسخ نخواهد ماند.

گردان‌های حزب الله در بیانیه‌ای تأکید کرد که از شهادت و زخمی شدن شماری از نیرو‌های خود در منطقه مرزی البوکمال به وسیله جنگنده‌های صهیونیستی- آمریکایی متعجب نشده‌اند؛ زیرا حضور آن‌ها در این منطقه با هدف مقابله با داعش است.

بر اساس این خبر در این بیانیه تأکید شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی تلاش می‌کنند که داعش در خاورمیانه پابرجا باشد که با ادعای مبارزه با این گروهک تروریستی در خاورمیانه حضور دارند.

حزب الله عراق یادآور شده که این جنایت در‌های مقابله با اسرائیل و پروژه آمریکایی در منطقه را باز کرده است و حزب الله عراق در حرکت در این مسیر تردید نخواهد کرد.

حزب الله عراق اعلام کرد که این جنایت بدون پاسخ نخواهد بود و طی روز‌های آتی مجرمانی که این جنایت را مرتکب شده‌اند شناسایی شده و حزب الله متناسب با حجم جنایت موضع گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها