سردار اشتری خبر داد؛

ارتقای معیشت کارکنان نیروی انتظامی از ماه‌های آینده

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ارتقا معیشت کارکنان ناجا گفت: در نیمه دوم سال 97 و نیز نیمه اول سال 98 قطعاً اقدامات موثری در این راستا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۶۱۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ - 19June 2018

اجرای برنامه‌های مرکز مطالعات راهبردی در اولویت ناجا/ مجموعه مطالعات راهبردی قوه عاقله نیروی انتظامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در بازدید از مرکز مطالعات راهبردی ناجا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: از زحمات همه همکاران در مرکز مطالعات راهبردی ناجا که سازمانی جوان و نوپا است و با همت خود توانسته به خوبی رشد کند که این موضوع نیز بر کسی پوشیده نیست، تشکر می‌کنم.

وی بالاترین سرمایه این مرکز را افراد، مدیران و فرهیختگانی دانست که در این مجموعه مشغول به کار هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه ما، سرمایه مراکز علمی و تحقیقاتی را ساختمان و تجهیزات نمی‌دانیم، گفت: معیار ما نسبت به این مراکز ظرفیت و توانایی‌های افرادی است که در اینجا مشغول خدمت هستند.

این مقام عالی انتظامی کشور کیفیت کار افراد فعال در این حوزه را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: خوشبختانه توانمندی و آشنایی به مسائل نیروی انتظامی و جامعه از خصوصیات بارز این افراد به شمار می‌آید.

فرمانده ناجا بیان کرد: محصولاتی که این مرکز طی این مدت ارائه کرده، بسیار مفید است، به گونه‌ای که این امر در مأموریت‌های نیروی انتظامی قابل مشاهده است.

این مقام ارشد انتظامی به برگزاری همایش‌های انجام شده از سوی مرکز مطالعات راهبردی اشاره و بیان کرد: برگزاری همایش معماری و تمدن اسلامی همایشی بسیار عظیم بود که جا دارد برای برگزاری آن تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

سردار اشتری آینده مطلوب و معماری ناجای آینده را در اولویت پلیس دانست و گفت: در این کارگروه‌ها، افراد صاحب‌نظر و مجربی وجود دارند که باید از ظرفیت‌شان برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید در این حوزه که امروز برای کشور یک ضرورت به شمار می‌رود بیش از انتظارات ستاد کل عمل کند، گفت: بر اساس تحولات اجتماعی، اقتصادی و گستردگی عوامل و متغیرات موجود باید در این حوزه سرعت بیشتری داشته باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه هیچ سازمانی همانند نیروی انتظامی دارای تنوع مأموریت و گستردگی نیست، گفت: همه آحاد جامعه به نوعی با نیروی انتظامی در ارتباط هستند و از آن توقعات ویژه‌ای دارند که این موضوع در هیچ سازمان و نهادی قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات راهبردی، قوه عاقله مناسبی است که باید بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت این مرکز برای پیشبرد اهداف ناجا در معماری آینده استفاده کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه اعتمادکامل به این مجموعه وجود دارد، گفت: فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف باید راهبرد‌های ابلاغی این مرکز را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در مأموریت‌ها از آن بهره گیرند.

این مقام عالی انتظامی کشور با تشریح اولویت‌های مأموریتی ناجا در سال جاری، یادآور شد: تقویت اشراف اطلاعاتی، ارتقاء توان کیفی و کمی در یگان‌های عملیاتی، تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در راستای کاهش تلفات جاده‌ای از جمله مأموریت‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی جزء لاینفکی از مردم محسوب می‌شود به طوری که شبانه روز مردم و پلیس به نحوی در ارتباط هستند، گفت: این امر می‌طلبد پیش از هر موضوعی بر اقدامات پیش‌رو، آمادگی داشته باشیم.

سردار اشتری مرکز مطالعات راهبردی را در تهیه اسناد پلیسی پیشقدم دانست و گفت: این موضوع در قدیم بسیار زمان‌بر بود، ولی امروزه به همت این مرکز سرعت بیشتری در ارائه یک سند مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مرکز مطالعات راهبردی ناجا باید تا پایین‌ترین رده‌ها قابل لمس باشد، زیرا پیگیری و تحقق راهبرد‌های آن در کسب توفیقات بیشتر پلیس موثر است؛ این مرکز باید از قلب شهر‌ها تا دورترین نقاط مرزی برنامه و راهبرد‌های مناسبی را ابلاغ کند.

این مقام عالی انتظامی کشور اقتدار توأم با رأفت را از دیگر برنامه‌های ناجا عنوان کرد و گفت: این موضوع باید به نحوی اجرا شود که اگر پلیس، مجرمی را دستگیر کرد، افکار عمومی و مردم حاضر در صحنه از مامور پلیس حمایت کنند.

سردار اشتری تحول، نوآوری و ابتکار عمل را از دیگر برنامه‌های ناجا عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی، سازمانی دانش‌بنیان و حرفه‌ای است و باید بداند که چه کاری را در چه زمانی انجام دهد.

وی با تاکید بر ارتقاء توان معیشتی کارکنان ناجا گفت: در نیمه دوم سال 97 و نیز نیمه اول سال 98 قطعاً اقدامات موثری در این راستا انجام خواهد شد.

فرمانده ناجا در پایان ضمن تشکر از مسئولان مرکز مطالعات راهبردی گفت: آمادگی لازم برای انجام نشست‌های بیشتر در حوزه مرکز مطالعات راهبردی وجود خواهد داشت و قطعاً این نشست‌ها می‌تواند ما را در ارتقاء اهداف ناجا یاری کند.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
سلام
سردار جان با کمال تشکر و قدر دانی از زحمات شما در راستای بهبود وضعیت معیشتی پرسنل
لازم به ذکر است سال 96 وعده بهبود معیشت نیمه دوم سال رو دادید که نشد که هیچ_130 هزار تومن هم حقوق کم شد
اوایل سال 97 فرمودید پارسال که نشد که بشه ولی نیمه اول جبران میکنیم که باز نشد
حالا هم که وعده نیمه دوم وسال اینده رو میدید
ببینیم و تعریف کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
سلام امیدواریم که گفته های سردار عملی بشه چون پرسنل ناجا از نظر معیشتی وضعیت خوبی ندارن اما باز تشکر میکنم که به فکر پرسنل هستند
علی2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
خخخخخخخ
جدیدا تو هفته ناجا گفتید امسال خبری از افزایش حقوق نیست و شاید 98 یه اقداماتی بشه و قول نمیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
فقط امیدمون ب خداست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
سردار سلام و خسته نباشید
بیست سال در حال خدمت هستم . خسته شدم ولی از خدمت نه. از اینکه دیگه نمیتونم خواسته های ابتدایی خانواده ام را تامین کنم
نظر شما
پربیننده ها