جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

کارگروه‌های تخصصی ستاد چله انقلاب اسلامی در گلستان مشخص شدند

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: کارگروه‌های تخصصی استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلستان مشخص شدند و احکام آن برای مسئولان کارگروه‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۲۹۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ - 19June 2018

کارگروه های تخصصی ستاد چله انقلاب اسلامی در گلستان مشخص شدندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، «نجیب‌الله تاری» امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلستان مشخص شدند و احکام آن برای مسئولان کارگروه‌ها ابلاغ شده است.

وی در خصوص عناوین و نامگذاری کارگروه‌های ۱۴ گانه این ستاد تصریح کرد: کارگروه فرهنگی با مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تشکیل خواهد شد و کارگروه هنری با مسئولیت مدیر کل حوزه هنری استان گلستان آغاز به کار خواهد کرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از فعالیت کارگروه علم و فناوری با مسئولیت رئیس بنیاد نخبگان گلستان و کارگروه رسانه و فضای مجازی با مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای گلستان و کارگروه روستا، عشایری و محرومیت‌زدایی با مسوولیت مدیر کل امور روستایی و عشایری استانداری گلستان خبر داد.

تاری افزود: کارگروه‌های ورزش و جوانان با مسئولیت مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و کارگروه زنان با مسئولیت مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و کارگروه تشکل‌های مردم‌نهاد با مسئولیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان فعال خواهند شد.

وی از فعالیت کارگروه حوزه و روحانیت با مسئولیت مدیر حوزه‌های علمیه استان و کارگروه ایثار و شهادت با مسئولیت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در این راستا همچنین کارگروه بهداشت و درمان و سلامت با مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، کارگروه دفاعی و بسیج مردمی با مسئولیت فرمانده سپاه گلستان و کارگروه دانش‌آموزی با مسئولیت مدیرکل آموزش و پرورش و کارگروه اصناف و بازاریان با مسئولیت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شده است.

تاری با بیان اینکه وظایف کارگروه‌ها و احکام آن‌ها آماده و ابلاغ شده از مسئولان کارگروه‌ها خواست تا در راستای برنامه‌ریزی برای انجام کار‌های فاخر در حوزه چله انقلاب اسلامی تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار