سردار «احمد حق طلب»:

کنگره شهدا بزرگترین رویداد استانی بعد از سفر مقام معظم رهبری به شمار می رود

سردار «احمد حق طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: بنا به اظهارات مسئولان استان هایی که تاکنون کنگره های شهدا را برگزار کرده اند، بعد از سفر مقام معظم رهبری، برگزاری کنگره شهدا، بزرگترین اتفاقی است که در این استان می تواند به وقوع بپیوندد.
کد خبر: ۲۹۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 19June 2018

کنگره شهدا بزرگترین رویداد استانی بعد از سفر مقام معظم رهبری به شمار می رودبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، سردار پاسدار «احمد حق طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کنگره شهدا تاکنون در بیش از 20 استان کشور برگزار شده است، اظهار داشت: تا سال 1400 در همه استان های کشور کنگره شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال استان های خراسان جنوبی، قزوین، البرز و کرمان میزبان برگزاری کنگره شهدا هستند اگر چه مرکزی و هرمزگان نیز داوطلب بودند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه استان البرز برای برگزاری کنگره شهدا در ابتدای مهرماه اعلام آمادگی کرده است، گفت: استان های خراسان جنوبی و قزوین نیز برای مهر و اوایل آبانماه اعلام آمادگی کرده اند.

حق طلب تاکید کرد: بهتر است کنگره ها برای بهتر و باشکوه تر برگزار شدن با فاصله زمانی بیشتری از یکدیگر برنامه ریزی شوند.

وی نظرات استاندار خراسان جنوبی، توجه و اهتمام به برگزاری این کنگره را قابل تقدیر دانست و گفت: این مساله نشان دهنده حمایت همه جانبه مسئولان استان از برگزاری کنگره شهداست.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج اعلام کرد: بنا به اظهارات مسئولان استان هایی که تاکنون کنگره های شهدا را برگزار کرده اند، بعد از سفر مقام معظم رهبری، برگزاری کنگره شهدا، بزرگترین اتفاقی است که در این استان می تواند به وقوع بپیوندد.

حق طلب با استناد به صحبت های مسئولان دیگر استان ها در خصوص برگزاری کنگره های شهدا گفت: آنها اذعان دارند با برگزاری کنگره شهدا بسیاری از مسائل و مشکلات استان آنها رفع شده که امید است در خراسان جنوبی نیز به برکت خون شهدا و با اخلاص مسئولان، خیر و برکت نثار استان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار