مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

بیش از ۲ هزار جانباز شیمیایی در کرمانشاه وجود دارد

حجت‌الا‌سلام «هادی عسگری» به ۲ هزار و ۱۴۳ جانباز شیمیایی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آمریکا همواره ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد، ولی مسبب بدترین جنایات علیه بشر است.
کد خبر: ۲۹۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ - 19June 2018

بیش از 2000 جانباز شیمیایی در کرمانشاه وجود داردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام «هادی عسگری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در جلسه برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که پیش از ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا همواره با حمایت از سازمان‌های تروریستی از ابتدای انقلاب تاکنون سعی داشته به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه وجود 17 هزار شهید ترور در کشور را نشان دهنده حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی از جمله منافقان دانست و گفت: منافقان در شهادت چندین هزار نفر از ایران دست داشته‌اند.

وی به 2 هزار و 143 جانباز شیمیایی در استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: آمریکا همواره ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد، ولی مسبب بدترین جنایات علیه بشر است.

به گفته عسگری، استان کرمانشاه دارای 950 شهید زن و 750 شهید کودک و نوجوان است.

این مسؤول با تاکید بر دفاع از حقوق ملت ایران و افشای ماهیت آمریکا، افزود: ملت ایران با ماهیت آمریکا آشنا است و ما مسؤولان باید ابعاد مختلف جنایات‌های آمریکا را برای مردم تشریح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار