فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

تنها تصمیم‌گیرنده در مسائل دفاعی، رهبری است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: کسی نمی‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی در بحث دفاعی تصمیم بگیرد و تنها تصمیم‌گیرنده شخص مقام معظم رهبری هستند.
کد خبر: ۲۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ - 19June 2018

تنها تصمیم‌گیرنده در مسائل دفاعی، رهبری استبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده «مرکز آموزش 04 امام رضا(ع)» بیرجند، اظهار داشت: جایگاه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه بسیار خوبی است و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سطح بالای علمی، تحقیقی، پژوهشی و آمادگی رسیده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ارتش را به عنوان «ارتش متدین» نامیدند که این موضوع موجب افتخار ما است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس موجب قدرت یافتن ارتش شد، تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی قدرتمند و نقش آفرین محسوب می شود.

آذریان حفظ نظام و مرزهای جمهوری اسلامی را مهم‌ترین مأموریت ارتش دانست و بیان کرد: امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی بالایی برخوردارند و هر تهدیدی که صورت می گیرد موجب افزایش توان رزمی و تجهیزاتی یگان ها می شود.

وی با بیان اینکه سه اصل انتخاب فرماندهان در ارتش ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری است، عنوان کرد: ولایت‌مداری از دوران دفاع مقدس آغاز شده و روز به روز بینش ولایت محوری در ارتش تقویت می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا متذکر شد: کسی نمی‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی در بحث دفاعی تصمیم بگیرد و تنها تصمیم‌گیرنده شخص مقام معظم رهبری هستند.

آذریان اعلام کرد: نیروهای ارتش و سپاه در بخش‌های مختلف از آمادگی خوبی برخوردارند و اجازه هیچ‌ گونه تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا سه شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است، گفت: رهبری با حضور در منزل یکی از این شهدا فرمودند که «از خدا می خواهم من را با این شهید محشور نماید».

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا خاطر نشان کرد: ارتش برای مقابله با تمام تهدیدهای دشمن آمادگی کامل دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار