برگزاری دومین همایش ملی اسطوره ها در سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری سیستان و بلوچستان گفت: دومین همایش اسطوره‌ها در سیستان از تاریخ ۲۴ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در زابل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ - 19June 2018

دومین همایش ملی اسطوره ها در سیستان برگزار خواهد شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، انجمن میراث فرهنگی سیستان با حضور فرماندار زابل و مدیرکل میراث فرهنگی استان در فرمانداری زابل برگزار شد. 

علیرضا جلال زایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: معرفی صحیح میراث فرهنگی یکی از وظایف مهمی است که بر عهده همه متولیان امر و انجمن های میراث فرهنگی است و انجمن حامیان میراث فرهنگی نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: میراث معنوی سیستان نباید از بین برود و در این زمینه باید به صورت جدی تلاش شود. 

این مسئول به همایش ملی اسطوره ها در سیستان اشاره کرد و گفت: دومین همایش اسطوره ها در سیستان از 24 تا 25 بهمن ماه سال جاری در زابل برگزار میشود. 

وی گفت: دبیرخانه دائمی آن به زودی فعال میشود و به همین منظور سایتی طراحی و مقالات دریافت خواهد شد. 

در این جلسه نیز مقرر شد تا از همایش قبلی ارزیابی های لازم صورت گیرد و موضوع چاپ کتاب و مقاله نیز در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار