عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
کد خبر: ۲۹۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ - 19June 2018

دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «سید باقر حسینی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا، به دور از هر گونه واهمه ای دست به کشتار مسلمانان یمنی زده است.

وی افزود: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می گیرد چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.

حسینی ادامه داد: با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان زند.

نماینده اسبق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت، مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بی شماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.

حسینی اذعان کرد: مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمی‌شنوند، بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.

وی تاکید کرد: مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار