سقوط پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان/ پیشروی ارتش در السویداء

یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان سقوط کرد.
کد خبر: ۲۹۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 19June 2018

سقوط پهپاد جاسوسی اسرائیل در جنوب/پیشروی ارتش در السویداءبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان واقع در جنوب سوریه سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، این پهپاد از نوع Skylark است. تاکنون دلیل سقوط این پهپاد اعلام نشده است.

پیشروی ارتش سوریه در السویداء

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان منطقه خربة الأمباشی در دورترین نقطه شمال شرقی صحرای السویداء را به کنترل خود در آوردند.

عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست‌های داعش در استان السویداء در جنوب شرق سوریه از شنبه نوزدهم خرداد ماه آغاز شده است.

حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به درعا و السویداء و القنیطره

در پی حملات گروه تروریستی النصره به ورودی شمالی شهر درعا و تعدادی از محلات مسکونی این شهر، یک دختر بچه جان باخت و دو غیرنظامی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی امروز خودروهای عبوری را در ورودی شمالی شهر درعا هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

ارتش سوریه در واکنش به حملات تروریست‌ها، با سلاح‌های مناسب، منابع شلیک خمپاره را هدف قرار دادند.

تروریست‌ها همچنین محلات مسکونی شهر السویداء و دو روستای المجیمر و لبین در حومه غربی استان السویداء را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

تعدادی از خمپاره‌ها به دو محله الجلاء و الاستقلال در شهر السویداء اصابت کرد که در پی آن خساراتی به منازل غیرنظامیان و اموال و تعدادی از خودروها وارد شد.

از سوی دیگر گروه‌های تروریستی محلات شهر البعث در استان القنیطره را نیز هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات خساراتی مالی به منازل شهروندان و اموال آن‌ها وارد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار