مسئول سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی:

پیوستن ایران به «FATF» منجر به تحویل ابزارهای حقوقی جدید به دشمنان کشور می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی گفت: پیوستن ایران به «FATF» منجر به تحویل ابزارهای حقوقی جدید به دشمنان جمهوری اسلامی می‌شود و این کنوانسیون تله‌ای است که آمریکا از سالیان قبل برای کشورمان تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 20June 2018

پیوستن به «FATF» موجب در اختیار گذاشتن ابزارهای حقوقی جدید علیه ایران می‌شودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «حسین جهانگیری» مسئول سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی با اشاره به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (FATF) و مفاد آن، اظهار داشت: قدرت‌های بزرگ دنیا برخی گروه ‌های آزادی‌بخش مانند حزب‌الله لبنان، حماس فلسطین، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و سایر گروه‌های آزادی‌ بخش را که علیه اشغال خارجی مبارزه می‌کنند، تروریست تلقی می‌کنند.

وی ادامه داد: پیوستن به این کنوانسیون منجر به تحویل ابزارهای حقوقی جدید به دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌شود و FATF تله‌ای است که آمریکا از سالیان قبل برای کشورمان تدارک دیده است.

جهانگیری با تاکید بر این که آمریکا از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تحریم هوشمند ایران انجام داده است، عنوان کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود، از سال ۲۰۰۱ میلادی تعامل خود را با گروه اقدام مالی مشهور به (FATF) افزایش داد.

این مسئول تاکید کرد: انتظار این است که مسئولان ذی‌ربط با هوشمندی بیشتری با موضوعات مواجه شده و از افتادن در تله‌هایی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران با سال‌ها برنامه‌ریزی مقابلشان قرار می‌دهند، پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار