مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان برگزار می‌شود

مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار روز پنج‌شنبه ۳۱ خردادماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ - 20June 2018

مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، بیست و چهارمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم، رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار و جمعی از بسیجیان از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷ روز پنج‌شنبه ۳۱ خردادماه در محل سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌خصوص قافله سالار شهدای مدافع حرم سردار شهید «حسین همدانی» هدف از برگزاری این مجمع استانی است.

پخش نماهنگ با موضوع شهدای والامقام دفاع مقدس و شهید سرافراز «حسین همدانی»، خاطره‌گویی توسط یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و مدیحه‌سرایی توسط مداحان اهل بیت (ع) در وصف شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها