مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

راه‌اندازی «میز خدمت» موجب دسترسی سریع ایثارگر به خدمات می‌شود

«هدایت مظلومی» گفت: راه‌اندازی «میز خدمت» در دسترسی سریع ایثارگر به خدمات تأثیرگذار است.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 20June 2018

راه اندازی «میز خدمت» در دسترسی سریع ایثارگر به خدمات تأثیرگذار استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین این نهاد که با محوریت «میز خدمت» برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، اظهار داشت: راه‌اندازی «میز خدمت» در بنیاد شهید نه تنها امکان دسترسی ایثارگر به خدمات را آسان می‌کند، بلکه میزان رضایتمندی آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

مظلومی افزود: نگاه ما نسبت به ایثارگران این است که فضایی آرام همراه با تکریم ارباب رجوع و رفتار احترام آمیز برای آنان فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: رویکرد ما در بنیاد این است که سازمان را به سمت و سوی سازمانی پاسخگو سوق دهیم و انتظارات جامعه هدف را در زمینه خدمات رسانی برآورده کنیم.

وی گفت: شناسایی مشکل ایثارگر، نوع ارجاع، پیگیری، نتیجه کار، اخلاق مداری و رسیدگی به مشکل باید ملاک کار ما در «میز خدمت» قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه این جلسه بر موضوعاتی، چون نظارت و ارزیابی شهرستانی، اشرافیت کارکنان به قوانین و مقررات و تسلط بر دستورالعمل‌ها، ضرورت مدیریت در کار و برنامه‌ریزی، پاسخ به موقع به مکاتبات، نشست با دستگاه‌ها جهت پیگیری مسائل ایثارگران، مشارکت در کارها، به‌کارگیری کارشناسان توانمند در «میز خدمت» و تمرکز‌ زدایی خدمات اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار