هاشمی‌نژاد به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر/ بنیاد هابیلیان آماده همکاری با هنرمندان است

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر تحت عنوان «منافقین و ترور یک ملت» 5 تیرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 20June 2018

برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر/ آماده همکاری با هنرمندان هستیمسیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر تحت عنوان «منافقین و ترور یک ملت» خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر مراسمی با حضور خانواده‌های شهدای ترور استان تهران و مقامات لشکری و کشوری، سه‌شنبه 5 تیرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (مجتمع سرچشمه) ساعت 10 برگزار می‌شود. 

وی در خصوص هدف برگزاری این مراسم، گفت: چندی است که منافقین سعی دارند چهره خبیث خود را مخفی کنند و خیانت‌هایشان به باد فراموشی سپرده شود؛ لذا در نظر داریم در این مراسم به زوایای گوناگون این حادثه و نقش منافقین در ترورهای سال 60 بپردازیم.

هاشمی‌نژاد با بیان این‌که مجروحان و شاهدان حادثه هفتم تیر نیز در مراسم «منافقین و ترور یک ملت» حضور می‌یابند و ابعاد مختلف این حادثه را بیان می‌کنند، افزود: در این مراسم از کتاب، نرم افزار و محصولات فرهنگی تولید شده از سوی بنیاد هابیلیان رونمایی خواهد شد. همچنین نمایشگاهی با موضوع واقعه هفت تیر و شهدا برپا می‌شود.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با اشاره به پژوهش در زمینه ترور‌های سال 60، عنوان کرد: بنیاد هابیلیان حدود 12 سال است که به پژوهش در زمینه ترورها به ویژه حادثه هفتم تیر می‌پردازد و در نظر دارد علاوه بر معرفی شهدای معروف این واقعه، شهدای ناشناسی را که در این حادثه شهید شده‌اند، نیز معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به بهره‌گیری هنر در آگاه کردن مردم و بیان حقیقت تاکید کرده‌اند؛ لذا بنیاد هابیلیان پژوهش‌هایی در خصوص واقعه ترور هفتم تیر انجام داده و آماده همکاری با هنرمندان در جهت ساخت آثار هنری در این زمینه است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها