مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

افزایش «سواد رسانه‌ای» عاملی برای مقابله با جنگ روانی دشمن است

«حمیدرضا گرامی» با بیان این‌که توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی یک ضرورت است، گفت: با افزایش سواد رسانه‌ای می‌توان با جنگ روانی دشمن مقابله کرد.
کد خبر: ۲۹۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 20June 2018

با افزایش سواد رسانه ای می توان با جنگ روانی دشمن مقابله کردبه گزارش دفاع پرس از شیراز، اولین جلسه توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی، با حضور هیئت اندیشه‌ورزان در محل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.

«حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در جامعه امروز، اظهار داشت: با آموزش و توانمندی افراد و افزایش سواد رسانه‌ای، می‌توانیم از ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده بهینه کنیم.

گرامی با بیان این‌که همه جریان‌ها نسبت به ایثار و شهادت تمکین دارند، گفت: عزت و خودباوری در جامعه جوان باید تداوم داشته باشد و تقویت آن در فضای مجازی محقق خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به لزوم تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس، تصریح کرد: همه نهادها و دستگاه‌ها باید همکاری کنند تا از ظرفیت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس در بسترهای مختلف همچون آموزش و پرورش، علوم پزشکی، نظامی و... استفاده کنیم.

گرامی تأکید کرد: امروزه فضای مجازی به سهولت نسبت به رسانه‌های سنتی در اختیار همگان است که باید از این ظرفیت در جهت آماده‌سازی مخاطب در حوزه دفاع مقدس استفاده بهینه کنیم و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، کارها تبیین شود و به باور تبدیل شده و در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار