جشنواره منطقه‌ای «سینمای جوان» در ملایر برگزار می‌شود

شصتمین جشنواره منطقه‌ای «سینمای جوان» از ۱۵شهریورماه در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 20June 2018

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در ملایر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، شصتمین جشنواره منطقه‌ای «سینمای جوان» از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان‌جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در شهرستان «ملایر» برگزار می‌شود.

حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای هنرجویان استان‌های سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی در خارج از مرکز، تثبیت جایگاه فیلم‌کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر میان مسئولان استانی و ستاد مرکزی سینمای جوانان ایران در راستای همکاری‌های ۲ جانبه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

جشنواره منطقه‌ای «سینمای جوان» در سه بخش مسابقه‌ای «فیلم‌کوتاه»، «فیلم‌نامه» و «عکس» برگزار خواهد شد و شرکت همه فیلم‌سازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی نیز در آن آزاد خواهد بود.

ثبت‌نام در جشنواره تنها از طریق اینترنت امکان‌پذیر است و علاقمندان و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iycs.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و هنگام ارسال کپی آثار، نام فایل را به کد دریافتی از سایت تغییر نام دهند.

خاطرنشان می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به شصتمین جشنواره منطقه‌ای «سینمای جوان»، ١٦ تیرماه است و از نیمه دوم تیرماه نیز انتخاب آثار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار