استاندار خراسان‌جنوبی:

اتاق‌های استانداری در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد

«محمد مهدی مروج‌الشریعه» استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: باید دانش‌آموزان را زیر یک سقف مطمئن ببریم و در این خصوص نیز این آمادگی را داریم که بعد از ظهرها اتاق‌های استانداری را جهت استفاده در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.
کد خبر: ۲۹۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 20June 2018

اتاق‌های استانداری در اختیار دانش‌آموزان قرار گیردبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمد مهدی مروج‌الشریعه» در شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، از کمبود کلاس های درس استان انتقاد کرد و اظهار داشت: کمبود 350 کلاس درس در مرکز استان نشان دهنده پیگیری نادرست مدیران گذشته و حال است.

وی افزود: این مسأله‌ای نیست که ظرف شش ماه یا یک سال به وجود آید و نشان می‌دهد که مشکلات حوزه آموزش و پرورش به خوبی پیگیری نشده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کمبود کلاس درس در مرکز استان و عدم وجود تجهیزات در هنرستان‌ها یک ضعف است، گفت: باید در دوره مدیریت گذشته و حال اقداماتی انجام می‌گرفت تا به اینجا نمی‌رسیدیم.

مروج‌الشریعه راهکار حل مشکلات و نیازمندی‌های آموزش و پرورش را در استفاده از مشارکت‌های خیرین دانست و  عنوان کرد: باید برای استفاده از امکانات غیر منابع مالی و بودجه‌ای کشور برویم و در این خصوص چاره‌اندیشی کنیم.

وی خطاب به مسؤولان آموزش و پرورش، تاکید کرد: به هیچ عنوان حق ندارید دانش‌آموزان را در یک فضای غیراستاندار نگهداری کنید که جانشان به خطر بیفتد.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: باید دانش‌اموزان را زیر یک سقف مطمئن ببریم و در این خصوص نیز این آمادگی را داریم که بعد از ظهرها اتاق‌های استانداری را جهت استفاده در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

مروج‌الشریعه تبیین کرد: مهم‌ترین مشکل موجود، عدم وجود حال و حوصله پیگیری در بین مدیران است، چرا که اگر کسی این حوصله را داشته باشد تمام تلاش خود را می کند تا کار را پیش ببرد اما متأسفانه حال پیگیری در بین برخی مدیران وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار