مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام:

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز موجب هم‌افزایی، پویایی در امور رسانه است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام، گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورزی موجب هم‌افزایی، پویایی امور و تقویت فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ - 20June 2018

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز موجب هم‌افزایی، پویایی در امور رسانه است به گزارش دفاع پرس از ایلام، «غلامرضا علی محمدی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام، در نشست هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه این استان، اظهار کرد: هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه به‌ مثابه یک اتاق فکر در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی نخبگان رسانه استان است.

 وی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان ایلام قشری فرهیخته و آگاه به مسائل روز جامعه و جهان هستند، ابراز کرد: راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه با حضور افراد نخبه و پیشکسوت در این عرصه، در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود شاهد اثرات بسیاری خوبی با همفکری اصحاب رسانه در این حوزه باشیم.

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام، اثر بخشی بیشتر و بهتر در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری و اجتماعی، اثربخشی رسانه در سطح جامعه، هم‌افزایی جامعه رسانه‌ای استان در راستای ارتقای سطح کیفی، تولید فکر و ایده‌های نو و راهبردی در حوزه رسانه را از جمله اهداف هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان دانست.

 علی محمدی، با تأکید بر هم فزایی و تعامل هر چه بیشتر با خانه مطبوعات استان، گفت: به‌ طور قطع هم‌افزایی اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف موجب ارائه راهکارهای مناسب و منتج به نتایج بهتر در راستای توسعه همه‌ جانبه استان و به‌ خصوص ارتقای سطح کیفی رسانه‌ها خواهد شد.

 وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده در خصوص ایجاد زمینه لازم برای برخورداری خبرنگاران استان از بیمه درمان بسیجیان، یادآور شد: با هماهنگی انجام‌شده خبرنگاران می‌توانند از خدمات درمانی مناسب با تخفیف ویژه در مراکز درمانی بسیجیان استان بهره‌مند شوند.

 علی محمدی، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی در بین اصحاب رسانه، همسو شدن اهداف، رشد مسئولیت‌پذیری و خلاقیت و نوآوری، رشد قدرت تصمیم‌گیری، پویایی، شکوفایی استعداد و افزایش توانمندی‌های رسانه‌های استان از مزیت‌های این هیئت اندیشه‌ورز خواهد بود.

 گفتنی است، در این نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان ایلام در خصوص برنامه‌ها و ایده‌های خود برای تقویت فعالیت‌ها و اثرگذاری بیشتر رسانه‌های استان در حوزه‌های مختلف باهم بحث و تبادل‌ نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها