مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

بخشی از برنامه های رسانه باید در جهت رسوایی آمریکا باشد

«حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: مسئولین نقش مهمی در معرفی چهره واقعی آمریکا دارند. بایستی بخشی از برنامه های رسانه ها در جهت رسوایی آمریکا باشد.
کد خبر: ۲۹۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 20June 2018

همایش حقوق بشر آمریکایی برگزار شد/ بخشی از برنامه های رسانه باید در جهت رسوایی آمریکا باشدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «سرهنگ حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسئول قرآن و عترت ارشاد اسلامی و معاونت شهرداری و دیگر اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: در هفته ای که به نام حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است (6 تا 12 تیرماه) در سالیان گذشته وقایع دلخراشی برای جمهوری اسلامی ایران رخ داد که نشان از اوج رفتارهای ضد بشری کسانی دارد که خود را طرفدار حقوق بشر و دموکراسی می دانند.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام توان خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با استفاده از ایادی خود دست به ترورهای کور و هدفمندی زد که مهمترین آنها عبارتند از: سو قصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی منافقین در 6تیر 1360، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72نفر از یاران امام در 7تیر 1360، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین توسط منافقین در 8تیرماه 60، ترور آیت الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد توسط منافقین در 11 تیر 1361 و بمباران شیمیایی سر دشت توسط رژیم عراق و شهادت 110 نفر و مجروحیت پنج هزار نفر در 8 تیر ماه شصت و شش و دلخراش ترین جنایت آمریکا در آن سال ها، شلیک موشک به هواپیمای مسافر بری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر و خدمه آن هواپیما  14تیر ماه سال1367 بود.

ناصر پور افزود: دفاع مقدس، نبرد فیزیکی و سخت افزاری بود و ارتش دشمن انواع تجهیزات نظامی و سخت افزاری را در اختیار داشت، اما اراده و ایمان بسیار قوی و رفتار جهادی و ایثار گرانه  جوانان کشورمان و رهبری امام خمینی (ره) باعث موفقیت ما در جنگ تحمیلی شد. امروزه نظام ما به لحاظ درگیری با دشمن سخت ترین نوع مبارزه را طی می کند که به عنوان یک نبرد پنهان می شود از آن یاد کرد و برای پیروزی در این نبرد نیاز به تبلیغات مناسب و آگاه سازی هدفمند در جهت بر ملا کردن چهره واقعی دشمن بیش از پیش احساس می شود.

وی تصریح کرد: مسئولین نقش مهمی در معرفی چهره واقعی آمریکا دارند. بایستی قسمتی از زمان سخنرانی های شان را به  محکوم کردن جنایات آمریکا اختصاص دهند. و رسانه ها نیز بخشی از برنامه هایشان در جهت رسوایی آمریکا باشد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه جهل و فریب دو عامل مؤثر در اختیار شیطان هستند؛ گفت: جوانان و نوجوانان ما امروزه به شدت جویای حقیقت هستند و دشمن با تبلیغات و عملیات روانی سیاه و ناجوانمردانه عرصه ذهن جوانان را مملو از اطلاعات و دانسته های غلط می کند و این اطلاعات نادرست در جامعه تبدیل به اشتراک در ارزش های غلط می شود در نتیجه به هویت اصیل و انقلابی و سیاسی خدشه وارد می شود.

وی افزود اگر ما اطلاعات صحیح به جوان ها ندهیم و تاریخ واقعی انقلاب را بازخوانی نکنیم؛ هویتی که امروزه شکل می گیرد هویتی است مد نظر همان حکومت لیبرالیسم آمریکای جنایتکار.

ناصر پور در پایان یادآور شد که ما بایستی با تکیه بر همه ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی روی پای خودمان بایستیم و با تکیه بر آموزه های قرآنی و گفتمان الهی در برابر توطئه های شوم دشمنان به خصوص آمریکای خائن ایستادگی و مقاومت کنیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار