مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

شرکت 50 نفر از بانوان نخبه در طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی»

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نخستین دوره طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» حدود 50 نفر از بانوان نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند که برای آنها گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 20June 2018

شرکت 50 نفر از بانوان نخبه کهگیلویه و بویراحمد در طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «بنت‌الهدی احمدی» مسئول واحد مشارکت بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار با هدف تربیت مربی سبک زندگی جهادی و مروجان فرهنگی با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه در 31 استان کشور برگزار شد.

وی با تقدیر از حضور فعال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این طرح، افزود: 50 نفر از زنان نخبه و فرهنگی استان در این دوره که طی چهار جلسه در اداره‌ کل فناوری و اطلاعات برگزار شد، شرکت کردند که برای آنها گواهی صادر می‌شود.

مسئول واحد مشارکت بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نقش بانوان در جنگ نرم، گفت: هجمه‌های زیادی توسط دشمنان به ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی-ایرانی ما صورت گرفته که راه مقابله با این هجمه‌ها آموزش و ترویج سبک زندگی جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار