پیام تسلیت ریس جمهور برای درگذشت مادر شهیدان «کلانتری دزفولی»

رییس‌جمهور در پیامی درگذشت حاجیه‏ خانم «طوبی کوچیری» مادر بزرگوار شهیدان سرافراز «علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی» و همسر جانباز مرحوم «رحیم کلانتری دزفولی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ - 20June 2018
پیام تسلیت روحانی برای درگذشت مادر شهیدان کلانتری دزفولیبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، رییس‌جمهور با انتشار پیامی، درگذشت حاجیه‏ خانم «طوبی کوچیری» مادر بزرگوار شهیدان سرافراز «علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی» و همسر جانباز مرحوم «رحیم کلانتری دزفولی» را تسلیت گفت و رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش را از درگاه الهی مسالت کرد.
 
متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون، درگذشت حاجیه ‏خانم «طوبی کوچیری» مادر بزرگوار شهیدان سرافراز «علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی» و همسر جانباز مرحوم «رحیم کلانتری دزفولی» موجب تأثر و تألم شد.

نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت(ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر مؤمنه و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران
 
خاطر نشان می شود، مادر این خانواده سرافراز خوزستانی، چندی پیش به ایزد یکتا پیوست و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار