برگزاری آیین گرامیداشت آزادسازی مهران در قلاویزان

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: گرامیداشت باز پس گیری مهران 10 تیرماه و در منطقه عملیاتی قلاویزان که محل اصلی عملیات کربلای یک بود برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ - 20June 2018

آئین گرامیداشت آزادسازی مهران در قلاویزان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «جمال شاکرمی» جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام در دومین نشست شورای فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام مورد برنامه های آزادسازی مهران اظهار کرد: گرامیداشت بازپس گیری مهران 10 تیرماه و در منطقه عملیاتی قلاویزان که محل اصلی عملیات کربلای یک بود برگزار می شود.

سرهنگ جمال شاکرمی افزود: این برنامه ساعت هفت عصر و با حضور مسئولان ارشد کشوری و استان ایلام و نیز جمعی از رزمندگان و فرمانده هان استان های درگیر در عملیات کربلای یک همچون تهران، قم و البرز در نقطه ایثار مهران با سخنرانی رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور سردار کارگر برگزار می شود.

وی یاداور شد: رایزنی در خصوص اختصاص اتوبوس های ایاب و ذهاب برای حمل و جابجایی مردم شهرستان های مختلف به منطقه قلاویزان برای حضور آنها در آیین گرامیداشت این روز با همکاری شرکت جوان سیر ایثار و شهرداری های هر شهرستان انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت باز پس گیری مهران در زمان جنگ تحمیلی یادواره و گرامیداشتی به همین مناسبت و با حضور جمعی از مسئولان ارشد کشور و استان ایلام در تهران برگزار می شود.

در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اعضا نظرات، پیشنهادات و انتقاد های خود در خصور روند احداث باغ موزه دفاع مقدس و جشن های آزادسازی مهران را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار