فرمانده سپاه کردستان سالگرد شهادت «هوشنگ ورمقانی» را تسلیت کفت

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی»، طی پیامی فرارسیدن بیست و دومین سالگرد عروج آسمانی شهید حاج «هوشنگ ورمقانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 21June 2018

پیام تسلیت سردار رجبی در پی فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج هوشنگ ورمقانیبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، طی پیامی فرارسیدن بیست و دومین سالگرد شهادت حاج «هوشنگ ورمقانی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

اینجانب بیست و دومین سالیاد شهادت مجاهد پاکباز، سردار شهید حاج «هوشنگ ورمقانی» فرمانده یگان ویژه عملیاتی کردستان و پاسدار شایسته و نمونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین را به مردم مجاهدپرور کردستان، خانواده‌های شهدا و مخصوصا خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام علو درجات استدعا دارم و برای بازماندگان رهروی از سیره و روش آن یاور مجاهد انقلاب را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدارمحمد حسین رجبی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

خاطرنشان می‌شود، شهید «هوشنگ ورمقانی» معروف به «چمران کردستان» در غروب اولین روز از تیرماه سال ۱۳۷۵ در روستای قهرآباد از توابع شهرستان سقز پس از یک نبرد قهرمانانه با شقی‌ترین انسان‌های روی زمین با چهره‌ای گشاده شهادت را در آغوش گرفت و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار