طی حکمی از سوی سرلشکر باقری؛

سردار سپهر جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور شد

سردار محمدحسین سپهر با حکم سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.
کد خبر: ۲۹۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ - 21June 2018

«محمدحسین سپهر» جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسین سپهر» را به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

سرلشکر باقری همچنین از زحمات و تلاش‌های موثر و مخلصانه‌ی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

متن حکم رئیس ستادکل نیروهای مسلح به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر
 
با اهداء سلام

با استعانت از خداوند متعال و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جنابعالی که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را به عنوان جاشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود برابر اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سند ملی راهیان نور کشور و تدابیر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور نسبت به سیاستگذاری، هدایت کلی، هماهنگی، نظارت، حمایت و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در قالب زائرین راهیان نور و مشاهده حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام و ایثارگران و دستاوردهای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی را فراهم آورید.

بدیهی است بهره‌مندی از مشاورت و مشارکت سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی، عمومی و همچنین استفاده از توانمندی‌های مردمی در این ماموریت مهم، می‌بایست در سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

از زحمات و تلاش‌های موثر و مخلصانه‌ی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و شهیدان والامقام در انجام ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار