سردار کرمی:

امروز ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه و جهان شناخته می‌شود

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه همه ما باید شهدا را الگو قرار دهیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه بوده و این قدرت در دنیا شناخته شده است.
کد خبر: ۲۹۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 21June 2018

امروز ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه و جهان شناخته می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در یادواره گرامی‌داشت شهدای عملیات «دارلک» و شهید «مهدی امینی» که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نسل سوم انقلاب با موفقیت در جبهه‌های علمی، دفاعی و ... اقتدار انقلاب اسلامی را تضمین کرده و امروز به عنوان ذخایر انقلاب، پشتیبان نظام و رهبری هستند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اهمیت تربیت نیرو‌های انقلابی، تصریح کرد: تربیت نیرو‌های انقلابی، زمینه ساز تحکیم و ادامه آرمان‌های انقلاب است.

سردار کرمی با بیان اینکه همه ما باید شهدا را الگو قرار دهیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه بوده و این قدرت در دنیا شناخته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان‌غربی با تربیت هزاران جوان انقلابی و تقدیم ۱۲ هزار شهید، نقش بی‌بدیلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، گفت: شهدای عملیات «دارلک» نماد مقاومت با اشرار و منافقان بوده و این خطه با تقدیم ۳۴ شهید گلگون کفن در این عملیات، ایثارگری برای کشور را معنای تازه‌ای بخشید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار