دادستان خرم‌آباد خبر داد؛

همکاری بالای دستگاه قضایی با دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی در لرستان

«سعیدرازانی» با اشاره به آرامش نسبی در استان لرستان اظهار داشت: استان ما در آرامش نسبی به سر می‌برد و این امر حاکی از همکاری دستگاه قضایی با دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی است.
کد خبر: ۲۹۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 21June 2018

آرامش حاکم در استان نتیجه همکاری دستگاه قضایی با دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سعید رازانی» صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به این‌که نظم و امنیت یک مقوله بسیار مهم است و برقراری آن به تنهایی از عهده یک سازمان برنخواهد آمد، اظهار داشت: بین مجموعه قضایی و دستگاه‌های انتظامی تعامل خوبی برقرار است.

وی با بیان این‌که تلاش داریم با همکاری و هم‌اندیشی از بروز مشکلات در استان پیشگیری کنیم، تصریح کرد: برخلاف استان‌هایی که هرچندوقت یک‌بار خبر‌هایی از آن‌ها در صدر اخبار قرار می‌گیرد، استان لرستان در آرامش نسبی به سر می‌برد و این امر حاکی از همکاری دستگاه قضایی با دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی است.

دادستان خرم‌آباد با تأکید بر این‌که تلاش داریم با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود و ممکن است این برخورد‌ها رسانه‌ای نشده باشد، اما در پرونده‌ها موجود است، افزود: لرستان یکی از استان‌های خوب در حوزه سرمایه‌گذاری است. ما به دنبال این هستیم تا زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم و بعد حمایت کنیم تا کار آن‌ها انجام شود.

رازانی با اشاره به این‌که ممکن است باتوجه به شرایط تحریم مشکلاتی برای واحد‌های اقتصادی به وجود آید و تلاش داریم این مشکلات برطرف شود، یادآور شد: جایی هم که احساس شود حقوق عمومی در معرض تعرض قرار دارد ورود می‌کنیم؛ مثل پارسیلون که با همکاری خوب دستگاه قضایی و با پیگیری رئیس کل دادگستری استان وضعیت مطلوبی پیدا می‌کند و امیدواریم به زودی هم فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار