سردار عراقی‌زاده در پیامی عنوان کرد؛

تمرکز چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک افق آینده طب نظامی است

رئیس چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک گفت: تمرکز چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک طب نظامی بر موضوع افق آینده طب نظامی خواهد بود که 20 الی 22 مهرماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 21June 2018

تمرکز چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک افق آینده طب نظامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسن عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک طب نظامی به مناسبت میزبانی کشورمان از این کنگره پیامی صادر کرد که متن ان به این شرح است:

دوستان و همکاران گرامی.

از طرف ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، و مطابق با قوانین دبیرخانه مرکزی کمیته بین‌المللی طب نظامی (ICMM)، از نمایندگان تمامی کشور‌های جهان صمیمانه برای شرکت در چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک طب نظامی ICMM، که از ۲۰ الی ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار خواهد شد، دعوت می‎کنم.

تمرکز این کنگره بر موضوع «افق آینده طب نظامی» خواهد بود که در راستای اهداف مشترک کشور‌های عضو کمیته، یعنی ارتقاء فعالیت‎های علمی پزشکی- نظامی و تحکیم پیوند بین نیرو‌های پزشکی کشورها، نه فقط در منطقه آسیا پاسیفیک بلکه بین تمام کشور‌های جهان، می‎باشد. محور‌های علمی اصلی کنگره عبارت‌اند از: شیمیایی، بیولوژی، پرتوزایی، هسته‌ای، انفجاری (ش.م.پ.ه.ا)- اقدامات متقابل پزشکی، روان شناسی و علوم شناختی در جامعه نظامی، مدیریت بحران و تروماتولوژی نظامی، آموزش طب نظامی و همکاری‌های بین‌المللی.

با فراهم آوردن فضایی که در آن متخصصان از سراسر جهان، با تجربیات و زمینه‎های مختلف، دانش خود را به اشتراک می‎گذارند، این کنگره انواع جلسات علمی، میزگرد، کارگاه و البته مقالات آزاد و پوستر الکترونیکی را ارائه خواهد نمود؛ فرصتی استثنایی را برای تقویت روابط و همکاری‎ها به منظور به اشتراک‎گذاری و انتقال دانش از طریق بحث میان شرکت‎کنندگان فراهم خواهد کرد.

تهران یکی از شگفت‎انگیزترین شهر‌های جهان بوده که در دامنه رشته کوه البرز واقع شده است. تمدن یکتا و میراث اسلامی آن که در طول چندین هزاره به شکوفایی رسیده، تجربه متفاوتی از افسون سنت‎های پارسی را به بازدیدکنندگان ارائه می‎دهد. تهران کلان‎شهری است که در آن، جاده‎ها و فرهنگ با هم درمی‎آمیزند. کاخ‎موزه‎های شمال و جنوب تهران فرصتی را برای تجسم لحظات بزرگ تاریخ کشور فراهم کرده و به بازدیدکننده میراثی عظیم از معماری را عرضه می‎دارد. جنوب تهران مملو از مغازه‎های منحصر به‎فرد، بازارها، گالری‎ها و موزه‎هاست و شمال شهر در امتداد کوه‎های جذاب و قله باشکوه دماوند قرار گرفته است.

با اشتیاق به همراهی شما در این چهار روز و امید به آن‌که از ملاقات با دیگران و آشنایی با جدیدترین یافته‎ها در طب نظامی لذت ببرید، مجددا مقدم شما را به چهارمین کنگره آسیا پاسیفیک طب نظامی ICMM گرامی می‎دارم.

سرتیپ دوم دکتر حسن عراقی‎زاده.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد ‏کل نیرو‌های مسلح.
رئیس چهارمین کنگره آسیاپاسیفیک طب نظامی ICMM

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار