رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی خبر داد؛

اجرای برنامه بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: از 6 تا دوازدهم تیرماه برنامه های بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با هدف انعکاس جنایات آمریکا در استان مرکزی اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ - 21June 2018

اجرای برنامه بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزیبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام «عباس هاشمی» در جلسه هماهنگی شهدای هفت تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و اجرای برنامه های شاخص در این مدت با همکاری دستگاه های استان مرکزی اظهار داشت: مهم ترین اقدام در این ایام تدوین مجموعه مقالات افشای حقوق بشر آمریکایی است.

وی افزود: در سنوات گذشته تنها یادواره شهدای هفتم تیرماه و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برگزار می شد اما امسال در نظر داریم در راستای انعکاس و افشای جنایات حقوق بشر آمریکایی هر چه توان داریم به کار بندیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: هدف این هفته، تنویر افکار عمومی است تا بدانند این دشمن غدار که می‌خواهد در دنیا نظام دینی را از بین ببرد چگونه است، و همه بدانند جایگاه واقعی مردم که در چهل سال گذشته کار را شروع کرده‌اند، کجا است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: شورای هماهنگی، بسیج فرهنگیان و دانشگاه آزاد هم درحال برنامه‌ریزی هستند، مکاتبه‌ای با شورای بنیاد نخبگان باید انجام شود تا نخبگان در این زمینه ورود پیدا کنند و بتوانیم هر روز یک مقاله به زبان لاتین در سایت ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نشر دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به 8 تیرماه روزی که اراک را بمب‌باران کردند، بازدیدی از جانبازان با حضور مسئولان به عمل می‌آوریم، با برگزاری برنامه‌های این هفته امیدواریم همه متوجه بشوند که آمریکا چه کشوری بوده و قرار است از شورای حقوق بشر هم خارج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار