سردار خانچرلی:

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی در جامعه می‌شود

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی می‌شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 21June 2018

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی در جامعه می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن خانچرلی» فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، مهم‌ترین مأموریت نیروی انتظامی را ایجاد امنیت برای مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: باید تلاش کنیم در حوزه امنیت ریشه‌ها و علت‌ها را پیدا کنیم و به جای مقابله با معلول‌ها به پیشگیری و پیش بینی پیامد‌ها بپردازیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه حضور و احساس مسئولیت همه ادارات در امنیت جامعه مؤثر است، افزود: تک تک شهروندان در مطالبه امنیت وظایفی برعهده دارند و امنیت پایدار در گرو مشارکت مستمر مردم در این راه است و پلیس به تنهایی پاسخگوی امنیت نیست و همه در این مسئولیت مهم سهیم هستیم.

سردار خانچرلی امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی در جامعه دانست و گفت: امنیت اقتصادی، زمینه را برای رشد سرمایه‌گذاران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی فراهم می‌کند.

وی امنیت را زیر ساخت مهم دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و دستیابی به توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت‌های اقتصادی می‌شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ویژه پلیس، برقراری امنیت برای شهروندان است خاطرنشان کرد: وجود امنیت و عدالت موجب می‌شود تا تمام امکانات به طور یکسان در جامعه توزیع و همه از امکانات و فرصت‌ها به صورت یکسان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار