معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های قم برای بهره برداری مطلوب از موزه دفاع مقدس استان

«یونس عالی پور» گفت: اگر بخواهیم موزه دفاع مقدس به طور موثر و مطلوب و متناسب با حال و هوای ایثار و شهادت مورد بهره برداری قرار بگیرد، باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان در آن سهیم باشند.
کد خبر: ۲۹۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 21June 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، «یونس عالی پور» معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: اگر بخواهیم موزه دفاع مقدس در استان مطلوب و تاثیر گذار باشد باید ضمن استفاده حداکثری از فضای این موزه، از توان و ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان نیز بهره‌مند شد.

وی ادامه داد: ساخت موزه دفاع مقدس با هدف تبیین ایثارگری‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی شک اقدامی ارزشمند و گرانبهاست که جوانان را با دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای والامقام بیشتر آشنا می‌کند.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز گزارشی از عملکرد چند ساله این اداره کل در زمینه ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم ارائه کرد و خواستار تعامل و همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان در مورد موزه شد.

ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های قم برای بهره برداری مطلوب از موزه دفاع مقدس استانضرورت مشارکت همه دستگاه‌های قم برای بهره برداری مطلوب از موزه دفاع مقدس استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار