معاون تفحص موسسه روایت سیره شهدا:

خانواده های شهدا با خدا معامله کردند

معاون تفحص موسسه روایت سیره شهدا گفت: خانواده های شهدا با ایثار و از خودگذشتگی خود در واقع با خداوند معامله کردند که بی شک اجر این کار خود را در هر دو دنیا خواهند گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 22June 2018

خانواده های شهدا با خدا معامله کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در یادواره شهدای فاطمیون در اراک که در گلزار شهدا برگزار شد با اشاره به ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از کیان اسلام اظهار داشت: در جواب افرادی که می گویند چرا در عراق و سوریه باید در برابر دشمنان ایستادT می گویم که دنیای اسلام به هم پیوسته است و در هرکجای دنیای اسلام خطری باشد همه مسلمانان وظیفه دارند یکپارچه در برابر آن ایستادگی کنند.

وی افزود: مدافعان حرم با روحیه شهادت طلبی و توسل به ائمه اطهار در برابر دشمن از اسلام  دفاع کردند.

معاون تفحص موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد:  مدافعان حرم سرمایه فرهنگی نظام اسلامی هستند که با توسل به ائمه اطهار و سربند یا زهرا(س) در برابر دشمنان اسلام ایستادند.

معاون عملیات سپاه روح الله استان مرکزی نیز در بخش دیگر این مراسم معنوی گفت: شهدا برای مقاومت در برابر دشمنان به شهادت نائل آمدند.

سرهنگ اسدالله نصری ادامه داد:2 دیدگاه برای مقابله با دشمنان وجود دارد که اولی تسلیم و سازش است و نتیجه ای جز خواری ندارد و دومی مجاهدت است که مدافعان حرم آن را برگزیدند.

وی افزود: مقاومت، ایثار و شهادت سرمایه بزرگی است که دشمنان از آن هراس دارند و انتخاب این راه عزتمندی و سعادت با خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار